close


其實…我屋企係好多人架…直系就少人啫…~

今日想講一次我全家庭有幾多人~

爸爸嗰邊~

大姑媽姑丈~加兩個表哥一個表姐>>>大表哥同表姐結咗婚仲有仔喇~

細姑媽姑丈~兩個女,一個結咗婚有個女喇~

二嬸~同堂家姐~堂家姐結咗婚仲有個仔喇~

三叔三嬸~仲有一個堂妹堂姐,,同我差不多大~

四叔四嬸~

五叔五嬸~堂弟堂妹~都係九十後~

仲有我麻麻~(佢嘅七個小朋友就係我依家嘅長輩,所以仔真係唔生唔得啦)

雖然我阿爸阿媽冇結婚所以我跟阿媽姓啫~其實我都係長子嘅嫡女嚟ga噃~成日比阿媽收埋咗咋嘛…

如果唔係四年前單欺負事件搞成我咁,,都唔使等到依家先同佢地成日見~

家族幸福係靠生兒育女去組織的~



arrow
arrow
    全站熱搜

    中文維基百科 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()